حافظ تجهیز

وبلاگ آموزشی فروشگاه حافظ تجهیز

وبلاگ آموزشی فروشگاه حافظ تجهیز

در این وبلاگ آموزشها و مطالب مفید در مورد محصولات فروشگاه حافظ تجهیز ارائه خواهد شد

بایگانی

ماساژ گرم

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ق.ظ

در این روش ماساژ با استفاده از تجهیزات جانبی ضمن ماساژ بدن به نقطه ماساژ گرما نیز داده می شود. قدیمی ترین نوع ماساژ گرم همان ماساژ دلاک ها در حمام های سنتی ایران است. دلاک ضمن ماساژ ( یا همان مشت و مال ) با ریختن آب گرم بر روی بدن فرد دمای بدن او را بالا برده و باعث افزایش جریان خون در بدن او میشد. اما شاید موثر تر از مشت و مال دلاک نوع ماساژ سنتی سرخ پوستان باشد.

نتیجه تصویری برای ماساژ با حرارت

سرخ پوستان برای کاهش درد عضلات بدن از سنگهای داغ ضمن ماساژ استفاده میکردند. سنگ داغ نیز همچون آب داغ باعث افزایش جریان خون در نقطه ماساژ شده و گرفتگی عضله را رفع میکند.

 اما استفاده از سنگ داغ همیشه ساده نیست و چه بسا باعث آسیبهایی نیز بشود. کافیست دمای سنگ کمی بالاتر از حد تحمل پوست باشد و یا سطح سنگ به صورت طبیعی خیلی صاف و صیقلی نباشد و روی پوست خراش و بریدگی ایجاد کند بعلاوه سنگها به خاطر وچود منافذی در سطح خود منبع وجود میکروبها و قارچها میتواند باشد اگر چه گرما و حرارت تا حدی باعث میکروب زدایی می گردد اما برخی میکروبها برای از بین رفتن به حرارت بالایی نیاز دارند که این دما باعث سوختن پوست بدن می شود.

اما راه حل چیست؟

امروزه دستگاه های ماساژور مصنوعی با ساختارهای مختلف تقریبا همان تجربه سنگ داغ را عملی کرده و با آپشن های مختلف ازجمله درجه حرارت قابل تنظیم ، لرزش و فشار متغیر و همچنین استفاده از امواج صوتی و رادیویی برای ماساژ سطوح زیرین پوست تاثیر ماساژ را چند برابر کرده و نتایج بهتری بر جای می گذارند.

تاثیرات:

1- افزایش دمای سطحی 

2- افزایش انعطاف پوست و بافتهای زیرین

3- افزایش جریان خون

4- رفع گرفتگی عضلات و رگها و همچنین رباطهای متصل به ماهیچه ها

5- ایجاد حس آرامش در فرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۶
فروشگاه حافظ تجهیز

ماساژ

ماساژ حرارتی

ماساژ گرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی