حافظ تجهیز

وبلاگ آموزشی فروشگاه حافظ تجهیز

وبلاگ آموزشی فروشگاه حافظ تجهیز

در این وبلاگ آموزشها و مطالب مفید در مورد محصولات فروشگاه حافظ تجهیز ارائه خواهد شد

بایگانی

جید رولر چیست؟

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۲۸ ب.ظ

جید رولر، کوارتز رز رولر یا نام‌های مشابه به غلتک‌هایی گفته میشود که از سنگ جید و یا کریستال کوارتز تهیه شده و ادعا میکند پوست شما را با خواص این سنگ‌ها درمان خواهد کرد. این نوع ماساژ در زیر دسته ماساژ سرد قرار می گیرد البته گاهی با گرم کردن آن میتوان به ماساژ گرم هم رسید.در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با رولر‌های صورت آشنا شوید.

کوارتز رز رولر

جید رولر چیست و چگونه استفاده میشود؟

در طب سنتی چین گفته شده سنگ یشم برای حذف سموم از پوست و ریلکس کردن سیستم عصبی مفید است و سنگ جید حامل انرژی ست که به متعادل کردن انرژی‌های درونی انسان کمک میکند.

مصریان باستان عقیده داشتند کوارتز رز خاصیت ضد پیری دارد و برای متعادل کردن احساسات و کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس موثر است.

جید رولر چیست و چگونه استفاده میشود؟

آنچه باید در نظر داشت این است که تفاوت خاصی بین سنگ یشم و کوارتز وجود ندارد و این تاثیرات بیشتر جنبه روانی دارد و عملکرد هردو ماساژ صورت است که باعث اکسیژن رسانی بیشتر به پوست و افزایش گردش خون میشود.

در اینجا فوایدی که سازندگان رولر‌های صورت ادعا میکنند برای پوست دارد را برمی شماریم و در ادامه روش استفاده از آن‌ها را توضیح خواهم داد.

تقویت عضلات صورت و سفت شدن پوست در صورت استفاده مداوم
کاهش پف و ورم صبحگاهی صورت و پف زیر چشم
کاهش منافذ پوست، خطوط ظریف و سطحی چین و چروک، کمرنگ شدن لک‌های پوستی
موثر در رفع سردرد‌های عصبی و میگرن با ریلکس کردن ماهیچه‌های صورت
جذب سریع‌تر کرم‌ها و سرم‌های پوستی
ترمیم جای اسکار و آکنه و آبله مرغان
جوانسازی پوست با تحریک کلاژن سازی

جید رولر چیست و چگونه استفاده میشود؟

جید رولر چیست

روش استفاده از جید رولر و موارد منع مصرف آن

بهتر است جید رولر را قبل از استفاده در فریزر بگذارید تا کاملا خنک باشد، ماساژ صورت در این حالت باعث لیفت صورت و کوچک شدن منافذ پوست میشود. از یک سرم یا روغن مناسب استفاده کنید و پوست صورت را کاملا آغشته کنید، همچنین میتوانید ماسک نقابی را روی پوستتان بگذارید و روی ماسک رول کنید.

روی هر قسمت از صورت غلتک را مانند تصویر، سه تا پنج بار به آرامی از پایین به سمت بالا و از داخل به بیرون بکشید (هیچگاه غلتک را به سمت پایین نکشید) از سر کوچک برای اطراف چشم و بینی و دهان استفاده کنید.

همچنین از این روش برای جذب کرم‌های درمانی پوست صورت میتوان استفاده کرد. برای تمیز کردن جید رولر آن را با آب گرم و صابون بشویید یا از الکل استفاده کنید.

جید رولر چیست و چگونه استفاده میشود؟

جید رولر مناسب انواع پوست نیست. اگر پوست جوشداری دارید یا مبتلا به بیماری‌های پوستی مثل اگزما و رزاسه هستید به هیچ وجه نباید پوستتان را با جید رولر تحریک کنید. جید رولر را هیچ گاه روی پوست خشک نکشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
فروشگاه حافظ تجهیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی